: p h o t o n o t e s :

Wednesday, June 19, 2013

Babciarap


"Ja teraz muszę uratować swoją duszę,
ja teraz muszę uradować swoją duszę,
tak, tak, tak, ja tak uraduję cały świat,
dana, dana, dana, od rana będę, kochana,
tak mi się zrobiło, że mi się trochę pokręciło,
ale ja pokręcę, zakręcę i wszystko odkręcę,
i tu będzie tak, tu będzie cały świat.

Tu wszystko na gest, tu jest
tak, jak jest,
muszę złożyć i sobie położyć,
i składam, i składam,
i poskładałam,
i tak jest, i będzie tak
ja tutaj teraz mam cały świat."

(Babcia przyłapana na rapowaniu)






2 comments:

  1. Dziadek jak stracił cały memory system fajf, to pamiętał tylko skoczne piosenki. Ot co.

    ReplyDelete
  2. Terenia z kolei piosenek nie pamięta za bardzo, ale wymyśla swój rap i fristajluje po kryjomu, ostatnio ją tak przyłapałam i zapisałam, ile się udało, następnym razem biorę dyktafon ;)

    ReplyDelete